Baldovin Concept censured on Facebook

(ro- for English scroll down) Baldovin Concept a fost pentru o perioada in imposibilitate de a fi publicat pe Facebook. Probabil ca unii dusmani ai sigurantei femeilor au fost deranjati de articolele scrse aici in ultimul an, si l-au raportat masiv ca spam, desi continutul sau nu contine reclame si nu vinde nimic. La rugamintile mele, dvs. cititorii ati contraraportat ca spatiu sigur care nu incalca standarderele comunitatii, pentru care va multumesc.

Eng- Baldovin Concept was for some time banned to be published on Facebook. Probably some women's security enemies were disturbed by the last year's articles I wrote here and received multiple negative spam reports to Facebook, although its content doesn’t contain advertising or any kind of commerce. But due to my asking for help, you the readers counter-reported this space as safe, not going against the Facebook Community Standards, so I thank you for that.

7 mai 2019

6.5. Solutii ideologice si practice pentru ameliorarea conflictelor dintre conservatori si minoritatea LDTB



6. Solutii pe termen lung pentru stoparea crimelor sexuale si a abuzurilor emotionale


6.4. Solutii ideologice si practice pentru ameliorarea conflictelor dintre conservatori si minoritatea LDTB


Acest articol este continuarea celui precedent
English version soon

Exista un vechi conflict intre mentalitatea conservatoare si cei cu orientari sexuale excentrice sau asexuali. Multe vieti omenesti au fost sacrificate prin ardere pe rug fie din motive de „desfranare”, fie de viata sexuala cu tapi cosmici, asa cum se credea ca au femeile asexuale, ce refuzau sa se marite. Astazi exista unii cu apetit pentru vanatoare de vrajitoare, si e de datoria noastra a tuturor sa le atragem atentia ca traiesc in alt secol. De asemenea, cei cu astfel de comportamente sexuale excentrice risca sa dezvolte predispozitii paranoide fata de intreaga majoritate heterosexuala, ca urmare a mecanismului psihic al „identificarii cu agresorul”. Si lor trebuie sa le atragem atentia ca pot vedea opresori si persecutori acolo unde acestia nu exista, in virtutea acestei mosteniri culturale represive medievale care exista inclusiv in propria lor mentalitate. Acest articol va oferi solutii ideologice pentru ameliorarea acestui conflict.

Prejudecati primitive si medievale in persecutia celor cu orientari sexuale excentrice


Exista 5 prejudecati traditionale cu privire la homosexualitate, respectiv ca ar fi contagioasa, ca ar fi cauzata/conditionata de o educatie specifica copiilor de sex opus, ca s-ar datora unei supranevoi libidinale sau ca acesti oameni ar sta la panda sa violeze copii sau adulti. Le-am analizat si combatut in detaliu aici . Nu am sa reiau aceasta tema de la capat, asa ca cei care doresc sa se informeze asupra ei se pot duce direct la pagina linkata mai sus. Exista apoi o multime de studii mult mai detaliate decat am facut eu precum acesta sau acesta . Cine poate judeca cu ochii intelectului si nu cu cei ai straturilor mintale primitive se poate informa direct de acolo.

In general orientarile libidinale excentrice sunt vazute astfel de catre cei ce proiecteaza in ele propriile frici needucate. Desigur, fac exceptie de aici tulburarea pedofila si sadismul, care aduc in mod direct prejudicii partenerului. Nestiind sa le diferentieze de celelalte, omul simplu crede ca toate orientarile libidinale excentrice ar produce asa ceva, ceea ce nu este adevarat. Astfel de idei sunt destul de asemanatoare cu delirul indus in grup practicat in Evul Mediu si mult timp dupa aceea, asupra femeilor care refuzau sa se casatoreasca. Din aceasta cauza ele au ajunsa sa fie acuzate de vrajitorie. Astazi ne amuzam pe baza ideilor ca o femeie putea calatori pe o matura pana aproape de luna si se poate acolo imperechea cu tapi cosmici. Dar in acele timpuri au fost arse pe rug mii de femei pe baza unor astfel de acuzatii delirante. Astfel de acuzatii nefondate li se aduc homosexualilor si comunitatii minoritatilor sexuale (exceptand tulburarea pedofila si sadismul) de catre unii care au ramas la acelasi nivel. Daca ar raman simpli opinii,nu ar fi o problema. Din pacate ele devin adevarate persecutii pe care intarziatii social le aduc acestor oameni. Ele nu vin datorita unui interes de exploatare sociala si profit, ci vin din cauza unei frici needucate, bazate pe o mentalitate specifica societatilor primitive si clasice.

Prejudicii aduse persoanelor cu orientari libidinale excentrice nepericuloase


Aceste frici se apropie mai mult de credintele religioase decat de datele stiintifice. Pe langa nucleul sau reprezentat de asanumitele „idei ale ratiunii pure”, pe care le-a descris filosoful I. Kant, religia a fost un model traditional de etica, politica, drept si stiinte, a combatut vehement aceste practici. In Vechiul Testament se spune ca insusi D-zeu s-ar fi razbunat crunt pe celebrele localitati Sodoma si Gomora, pentru excesele lor sexuale. Aceste norme primitive insa nu mai sunt viabile in societatea contemporana. Sexualitatea si moralitatea sunt doua lucruri total diferite; intre ele nu exista legatura decat atunci cand impulsurile sexuale incalca normele sociale. Cele care le incalca sunt doar tulburarea pedofila si sadismul, si nu celelalte orientari sexuale, asupra carora sunt orientate aceste persecutii din partea conservatorilor.

Atat in tarile fara traditie democratica cat si in cele democrate exista reactii ostile fata de acesti oameni. Cei neinformati sau ostili fata de diversitate se tem nejustificat de cei cu orientari sexuale excentrice ca i-ar infesta sau i-ar influenta intr-un fel sa devina cum sunt ei. Si din aceasta cauza membrii acestor minoritati sexuale au o problema in a-si gasi parteneri sau a-si extinde aria de selectie in spatii insuficient de sigure pentru a gasi acolo partenerul potrivit. Asa ceva este o atentare la dreptul omului de a-si comunica orientarea sexuala catre potentialii parteneri, ceea ce este o atentare la dreptul omului de a socializa si a se asocia.



Dreptul persoanelor cu orientari sexuale excentrice de a-si comunica orientarea in grosul societatii in sensul de gasire a potentialilor parteneri


Regularizarile comportamentului galant sunt menite sa favorizeze gasirea de parteneri cat mai potriviti din grosul societatii. Daca ne uitam la regulile premergatoare curtarii , observam ca in istorie societatea a creat o buna parte din cultura tocmai pentru realizarea acestor imperecheri reusite. In acelasi fel, minoritatile sexuale precum homosexualii, prostituatele sau isteroidele au dreptul de a-si gasi parteneri potriviti in societate conform intereselor fiecaruia. Comunicarea preferintelor sexuale ale unui anumit spatiu geografic sau online catre intreaga societate nu trebuie vazuta ca o jignire sau incercare de convertire a heterosexualilor catre aceste orientari. Hulitele parade gay nu doresc sa imprastie vreun „virus” LGTB care ar infesta „oamenii sanatosi” cu apetitul pentru comportament sexual excentric. Ele doresc a scoate din starea de frica de persecutii sau autoinvinovatire pe cei care nu au curaj sa-si afirme orientarea sexuala, pentru a largii orizontul de cuplare a celor cu o astfel de orientare sexuala. Cautarea de partener de aceeasi orientare nu afecteaza in nici un fel pe normali iar in nota de subsol din acel prim articol linkat mai sus am expus argumente in acest sens .

Hetreosexualii nu trebuie sa le impuna excentricilor propriul stil de viata si sa catalogheze drept morala sau superioara orientarea lor sexuala. Cele mai echitabile societati din lume astazi nu practica o democratie luata ad litteram, dupa care o minoritate ar trebui sa se supuna majoritatii in absolut orice chestiune. Asa ceva este mai curand o dictatura a majoritatii. O societate echitabila este aceea care ofera minoritatilor de orice natura un cadru de dezvoltare.

Solutii pentru stoparea persecutiilor fata de minoritatea LGTB


Solutia consta in educatie, in informatie pe care fiecare trebuie sa o ia din resurse credibile pana cand educatia oficiala va catadicsi sa o faca sistematic in ciclurile primare. Din pacate, in Romania nu se doreste asa ceva. Sistemul nostru social actual nu doreste ca unii oameni sa iasa din aceste prejudecati. Si astfel apare acest conflict social. Ca un medievalism tarziu, sistemul social nu s-a ingrijit pana acum sa educe cetatenii, lasandu-i cu astfel de prejudecati. Desigur, fiind un sclavagism luminat  , societatea contemporana profita de pe urma analfabetismului psihologic al cetatenilor, putand sa-i manipuleze in scopul profitului. Referendum-ul din 2019 din Romania a incercat sa exploateze politic aceasta tema. Asa ca, in loc de o educatie propice pentru acest interes, el a preferat sa gaseasca o pseudosolutie represiva la aceasta problema. Astfel de ramasite medievale in mentalitatea contemporanilor fata de care scoala a esuat, nu se pot insa extirpa represiv.

Aceasta solutie e cea mai viabila, insa ea nu poate fi pusa in practica acum. Educatia persecutorilor intarziati este o solutie pe termen lung. Asa ca ramane in grija noastra, a celor care posedam informatii veridice despre acest subiect, sa le raspandim si fata de cei care nu au acces la ele. De asemenea, ne ramane si sarcina de a milita pentru abolirea acestui nou tip de sclavie moderna si scoaterea acestor oameni din negura ideologica in care acesti oameni sunt lasati.

Incercarea unor membri ai comunitatii LGTB si grupurilor conexe de extindere artificiala a ariei de selectie sexuala prin retorica feminismului radical


Dupa cum am mai spus in acest studiu , pe acest fond persecutoriu la adresa marginalilor au aparut si excesele venite de la unele persoane care apartin acestor minoritati sexuale, pe care eu si altii le-am numit „feminism radical”, si pe care l-am deosebit de feminismul moderat, justificabil. Aflandu-se in razboi cu majoritatea, feministele radicale folosesc feminismul in general pentru a obtine cat mai multe drepturi din acest razboi ideologic. Teoria initierii exclusiv feminina a curtarii pe care am analizat-o in capitolul 4 al acestui studiu  este o astfel de contra-manifestare feminist-radicala la adresa mentalitatii persecutorii, traditionaliste. Practic comunitatea LGTB si alte grupuri apropiate ei au gasit aceasta portita de exprimare si largire a orizontului de alegere a partenerului.

Am aratat in acest capitol ca frustrarea supradimensionata la adresa unui barbat ce initiaza curtarea din postura de necunoscut se datoreaza unor interese diferite. Acestea sunt:

1. o mai eficienta strategie de castig financiar pentru prostituate  ;
2. o nevoie tipic isteroida de seductie fara finalizare in relatie de cuplu ;
3. sadismul care poate exista si la femei  ;
4. invidia pe modelul heterosexual de realizare a cuplului  , ca un fel de razbunare pe heterosexuali fata de usurinta cu care ei se cupleaza .

O astfel de ideologie a sedus si pe feministele moderate, deoarece la prima vedere ea confera drepturi superioare. Un bun exemplu este dat de femeile deja casatorite care au neconcordanta de apetit libidinal cu sotul, despre care am analizat in detaliu aici  . Ele accepta teoria initierii exclusiv feminina a curtarii in primul rand pentru ca le favorizeaza in perspectiva unei noi relatii de cuplu cu altcineva pe care sa il aleaga ele. Apoi ele o accepta si pentru ca le favorizeaza in negocierea justificata a frecventei numarului de raporturi sexuale sau a diversificarii comportamentului, cu sotul.

Iata ca interesele pentru sustinerea ei sunt multiple, deoarece grupurile sociale care o sustin sunt diverse. Unele femei heterosexuale fara relatie de cuplu pot sustine temporar aceasta propunere pentru o mai buna negociere a relatiei de cuplu. Dar majoritatea o refuza, dupa cum am aratat aici  . Segmentul de varsta specific formarii cuplurilor, respectiv cel de 17-27 de ani foloseste constant abordarea de orice fel intre necunoscuti, fie ea initiata de barbati sau de femei. Aplicarea fortata a acestui militantism de revolutionare a initierii la acest segment de varsta este abuziva chiar daca vine din zona justificabila a victimelor reale a abuzurilor emotionale si crimelor sexuale. Asa ca, chiar conform principiului politic actual al minoritatii ce se supune majoritatii, adeptele initierii exclusiv feminine a apropierii in scopul formarii unui cuplu vor pierde acest razboi. Iar pericolul asocierii feminismului radical cu atitudinile dictatoriale impuse de o minoritate poate afecta imaginea feminismului in general, adica si a celui moderat, justificabil.



Propunerea de initiere exclusiv feminina a curtarii doreste in mod ascuns, ferit de reactiile persecutorilor, o largire a arie de selectie a partenerului pentru aceste minoritati sexuale si o facilitare a intalnirii lor. Problema este ca aceasta regula nu tinteste precis partenerii potriviti pentru acest gen de femei. Comportamentul libidinal al exhibitionistelor isteroide, de exemplu, da in mod inselator impresia barbatilor normali ca ele s-ar afla in etapa a 5-a de curtare . O astfel de semnalizare intentionat gresita spre a provoca confuzie are sens in ceea ce priveste interesele lor de curtare.

Extinderea acestei reguli si catre segmentul de varsta disponibil la acest tip de abordare este pentru multe dintre ele un semn al resentimentului cu care au ramas dupa esuarea in acest gen de relatii. Si, dupa cum am vazut in articolul acesta  si acesta  , motivele pentru asa ceva sunt foarte clare. Din punctul meu de vedere, ele trebuie sa isi ceara separat drepturile lor, fara a implica majoritatea femeilor, care sunt totusi parte din majoritatea societatii. De aceea, in interiorul feminismului au aparut conflicte puternice, asa cum le-am descris aici .

Parerea mea este ca o astfel de strategie mascata de amenintarile majoritatii heterosexuale needucate este inoportuna. Dupa cum hetreosexualii nu trebuie sa le impuna excentricilor propriul stil de viata si sa catalogheze drept morala sau superioara orientarea lor sexuala, nici excentricii nu trebuie sa faca acelasi lucru cu hetreosexualii. E mult mai eficienta o educare chiar si individuala a acestor persecutori needucati, pe fondul lipsei de actiune a autoritatilor. Din pacate pasivitatea fiecaruia dintre noi fata de aceasta tema iata ca poate avea recul in aceste manifestari feminist-radicale care ne pot ataca pe noi insine, din zona propriei baricade.

Solutii practice pe termen scurt pentru comunitatea LGTB si grupurile conexe pentru gasirea de parteneri si evitarea persecutiilor din partea conservatorilor


Exista solutii pe termen scurt pentru o viata amoroasa mai reusita pentru grupurile sexuale cu orientare excentrica, in ciuda persecutiilor care le pandesc din partea extremistilor religiosi si conservatori. Iar prima este renuntarea la conflictul cu grosul societatii, care este data de polemica fata de teoria initierii exclusiv feminine a curtarii. Renuntarea la aceasta falsa revolutie a moravurilor amelioreaza perceptia sa in grosul societatii. Si cu ea, se renunta la acest apetit pentru scandal fata de orice si oricine. Cand un barbat initiaza prea explicit curtarea din postura de necunoscut, el incalca niste norme sociale mult mai vechi  decat aceasta propunere. Asa ca nu e cazul pentru a mai emite alte norme in acest sens. Dar incalcarea lor nu este atat de grava incat sa derive in scandaluri majore, asa cum fac feministele radicale. Am descris in articolul linkat mai sus cateva solutii pentru evitarea acestor situatii, daca intr-adevar cele ce se plang de asa ceva chiar vor sa le evite.

Pe langa retinerea in ceea ce priveste aceasta presupusa norma sociala generala, care nu este de comun acceptata si nu a fost discutata la nivel general in societate, exista solutii ideologice personale sau de grup pentru ameliorarea acestor conflicte sociale. In articolele anterioare am expus astfel de solutii fata de interesele particulare ale numitor grupuri sociale conexe, precum cele ale prostituatelor, isteroidelor sau femeilor heterosexuale normale in alegerea partenerului.

Dupa cum se vede, unele dintre aceste solutii implica educatia persecutorilor, care este o solutie de termen lung, dupa cum am mentionat mai sus. Voi continua cu expunerea de solutii practice pentru ca minoritatile sexuale sa-si gaseasca mai usor partener, fara a risca reactii negative din partea intarziatilor social care nu pot fi educati atat de repede. Si, mai ales, ceilalti, cei neutri nu trebuie acuzati de persecutii pentru problemele lor inerente. Aceste solutii sunt deja puse in practica de cei care vor sa asta cu adevarat, si nu sa-i acuze pe heterosexuali de anumite crime.

Intr-adevar sistemul social – adica majoritatea dintre noi – ar trebui sa le creeze minoritatilor sexuale un spatiu al lor, o strada sau chiar o localitate in care isi pot expune formele, fara sa fie hartuite din partea defavorizatilor. Sunt convins ca multi membri ai acestor comunitati s-ar muta in aceste locuri fara sa mai aiba contact cu conservatorii. Asa ceva exista pentru alte categorii sociale de acest gen. De exemplu, exista locuri special amenajate pentru nudisti intre care se pot strecura si exhibitionisti. Faimosul Red District din Amsterdam este un exemplu in care exhibitionismul feminin este practicat in locuri special amenajate pentru cei ce sunt dispusi sa accepte o astfel de provocare si sa nu se planga ulterior de hartuire senzoriala. Exista frecvent in acest spatiu mesaje impotriva fotografierii lor de catre vizitatori, pe langa protectia vitrinei. Am vazut in acest articol ca un astfel de comportament este benefic atat pentru exhibitioniste cat si pentru cuplurile rutinate. In trenuri exista vagoane unde se poate vorbi si face galagie si alte vagoane unde trebuie mentinuta linistea. In acelasi fel trebuie sa existe spatii sau semne distinctive clare pentru femeile care nu vor sa fie abordate de necunoscuti si altele care sa comunice disponibilitatea pentru astfel de contacte. Din pacate trenurile din Romania inca nu au asa ceva, si nici societatea in general nu au astfel de spatii.

Dar totusi aceste comunitati ale minoritatilor sexuale se pot crea in mediul online, chiar si fara interventia statului. Asa ceva exista in Romania si alte state in care aceasta problema e ignorata. Se pot gasi solutii viabile in care nevoia femeilor de exhibitionism sau seducere isteroida sa se manifeste in spatii speciale, altele decat cele populate de barbati defavorizati social. Exista destui voaioristi care nici ei nu sunt interesati de a avansa in relatie de cuplu cu cele pe care le spioneaza. De asemenea, sadicele isi pot manifesta orientarea sexuala intr-un spatiu real sau online cu barbati care au tendinte heterosexuale masochiste. Si astfel se poate continua cu toate minoritatile. Conditia e aceea ca sa se doreasca acest lucru de catre cei vizati si nu crearea de animozitati fata de cei neutri fata de aceasta problema. Aruncarea vinei asupra neutrilor pentru persecutiile emise de extremistii conservatori este inoportuna. Nu pot fi facuti responsabili cei neutri pentru erorile acestora. Nu poate fi nimeni facut responsabil pentru ca nu doreste sa ia parte la acest razboi ideologic, asa cum sugereaza feminismul radical, desi ar fi bine ca majoritatea sa se implice in el.



Repozitionarea civica a militantismului radical


Acestea sunt solutiile pentru evitarea crimelor si abuzurilor sexuale, precum si a persecutiilor din partea extremistilor. Solutia represiva nu este viabila. Adevarata solutie a stoparii acestor abuzuri nu este inhibitia lor formala, juridica din postura de efecte. Asa ceva inseamna inhibarea lor superficiala, prin pedepse aplicate dupa consumarea faptelor. Mentalitatea politianist-justitiarista perpetueaza cultura fricii, specifica vietii salbatice. Civilizatia trebuie sa le rezolve prin actiunea asupra cauzelor lor. Iar principala cauza a predispozitiei claselor mijlocii si inferioare spre abuz asupra dezavantajatilor social sunt abuzurile venite pe cale ierarhica, de la cei ce controleaza parghiile societatii.

Militantismul lor de fapt conduce la intarirea statului politienesc, si de aici la cresterea volumului de amenintari lansate in societate. Rezultatul, este o amplificare artificiala a nevoilor de consum, conform cu fenomenul convertiri traumatismelor la excitatie psihodinamica. Acest fapt a fost observat de psihologii experimentali Neal Elgar Miller si Robert A. Hinde. Ei au observat ca administrarea de socuri fizice dureroase precum cele electrice sau mecanice pe sobolani si pe maimute a condus la cresterea nevoilor lor de consum precum cele de hrana sau cele sexuale. Asadar intarirea amenintarilor represive la adresa potentialilor abuzatori sexuali, mai curand duce la cresterea acestor predispozitii de abuz, decat la temperarea lor. Iar acesta este tiparul general paradoxal al accentuarii criminalitatii mai curand decat al reducerii ei prin solutiile politienesti, represive.

Daca ne gandim la persecutiile fata de marginali, gasim o oarecare justificare fata de excesele feminismului radical si ingaduinta pentru suferinta marginalilor care adera la ideile sale. Totusi o astfel de solutie de ingradire a drepturilor comune ale criminalului sau de intensificare a amenintarilor asupra sa spre a nu comite anumite fapte este specifica mentalitatilor represive. Feminismul radical nu reuseste sa iasa din cercul vicios al abuzurilor societatii traditionale pe care il mosteneste si fata de care incearca sa se raporteze la fel de abuziv. In acest caz ele dau dovada de sexism inversat, dupa cum voi arata mai in detaliu in articolul ulterior.



Este foarte ciudata aceasta imbinare imposibila intre antipatriarhism si mentalitate justitiarist-represiva pe care unele feministe o sustin. Justitia represiva a fost creata tocmai de mentalitatea „patriarhalista” iar scopul ei principal este sa-i pastreze valorile. A sustine si mentalitatea represiva si eliminarea „patriarhatului” este echivalent cu a face prostitutie in scop de abstinenta.

Este de laudat faptul ca feministele condamna faptul ca femeia este redusa la valoare de obiect de consum. E de regretat totusi ca ele sunt foarte active in ceea ce priveste consumificarea sexuala a femeii si destul de pasive in ceea ce priveste consumificarea omului in general in societatea contemporana civilizata, adica si a barbatului.

Prea putine dintre feministele radicale sunt militante in acordarea de drepturi cetateanului. Aceste drepturi conduc la o mai mare stabilitate psihica si o predispozitie mai mica spre abuzarea semenilor si implicit a femeilor. Prea putine dintre acestea vin la mitingurile antirazboi sau pro conservare mediu. Vechiul proverb cu „tara arde si baba se piaptana” li se potriveste in ceea ce priveste vehementa pentru implementarea initierii exclusiv feminina a curtarii. Pe majoritatea nu le intereseaza sau au un interes redus fata de razboaiele initiate artificial si intretinute consecvent in lume, fata de poluare sau saracie in tarile dezvoltate. Din fericire, sunt destule feministe moderate care vin si la acestea. Eu le-am intalnit la protestele din Romania. Si ele sunt adevarata inima a feminismului si umanismului deopotriva. Ele sunt dovada ca feminismul are in el o baza puternica, consistenta. Dar trebuie sa cantareasca mai bine intentiile si vehementa dubioasa a celor care vor sa atraga miscarea intr-o zona obscura.



Faptul ca feministele radicale au o predispozitie isteroida nu este un impediment pentru a face lucruri remarcabile pentru societate. Multi artisti au fost asa si asta n-a fost o bariera pentru ei spre a face lucruri marete. Asa ca, desi am criticat feminismul radical in acest studiu, totusi am incredere ca pe viitor ne vom afla in aceeasi parte a „baricadei”.

Niciun comentariu:
Write comments

Popular Posts

Labels