tag:blogger.com,1999:blog-7972429419246649398.post1580309110349044216..comments2019-07-16T08:19:10.552-07:00Comments on baldovin concept: Exemple de mutilare spirituala făcuta de sistem cu ajutorul educatieiBaldovinhttp://www.blogger.com/profile/08841853222404267562noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-7972429419246649398.post-90704933983178158622010-03-18T16:59:51.113-07:002010-03-18T16:59:51.113-07:00Eu sunt motivat să învăţ mai ales dacă simt că am ...Eu sunt motivat să învăţ mai ales dacă simt că am şansa de a putea crea ceva de valoare. Creativitatea este ceva ridicol în sistemele de învățământ.<br />Pentru a înţelege şi mai bine problemele sistemelor de învăţământ aş vrea să vorbesc în continuare care privesc un mod despre care cred am putea defini Principala deosebire dintre un om viu şi un om mort este că mortului nu îi pasă deloc de consecinţe în orice situaţie, pe când un om viu va putea reacţiona în funcţie de consecinţe. A reacţiona în funcţie de consecinţe înseamnă a avea scopuri. Din acest punct de vedere, eu cred că ar exista 4 mari categorii de scopuri şi anume:<br />1. Idealurile<br />2. Modelele<br />3. Recunoaşterile<br />4. Schimburile<br />Idealurile sunt acele scopuri care pun accentul pe "cât mai". Dacă vrei ca ceva să fie "cât mai", atunci ai un ideal. Mai apoi, în funcţie de ceea ce credem că putem sau că nu putem face noi, creăm un "model". Mai apoi urmează "recunoaşterea", adică decizia şi acordul că acel model e o opţiune bună. După care urează "schimbul". Aceasta e o explicaţie foarte pe scurt, oricum vreau să spun că este vorba despre 4 mari categorii de scopuri şi 4 etape despre care aş vrea să dau de înţeles că nimeni nu poate sări. Din acest punct de vedere, cred că învăţământul în general e fără cap şi fără coadă. Învăţământul se concentrează doar pe "modele" şi pe "recunoaşteri" ignorând "idealurile" şi "schimburile". Interesant e că un astfel de comportament este specific maşinilor şi utilajelor cred eu. O maşină execută instrucţiuni fără să-i pese de nimic altceva în afară de acele instrucţiuni. O maşină nu vrea să facă nimic "cât mai", execută doar instrucţiuni fără să-i pese sau să ştie dacă acest lucru îi convine sau nu altcuiva vreodată.remussatalahttps://www.blogger.com/profile/09224422969006496120noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7972429419246649398.post-75092735712338760582010-02-08T23:54:06.115-08:002010-02-08T23:54:06.115-08:00desigur.
In fapt tot ce este sustinut de statul co...desigur.<br />In fapt tot ce este sustinut de statul contemporan fie este o pervertire neosclavagista a unor idealuri (arta, morala, religia) ori este factor de intarire a sistemului neosclavagist.Baldovinhttps://www.blogger.com/profile/08841853222404267562noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7972429419246649398.post-7902593596392235502010-02-07T05:00:50.889-08:002010-02-07T05:00:50.889-08:00Bun eseu.
As spune ca si notiunea de "corect...Bun eseu.<br /><br />As spune ca si notiunea de "corectitudine politica" si "hate speech" sunt forme de control si cenzura a celor care sunt revoltati impotriva sistemului sclavagist. Se incearca o umilire a acestora ca sa nu fie urmati de alti sclavi.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/02653581860788191440noreply@blogger.com